Juf Aniek in Stockholm!

Dag 4: Skansen!

Hallo allemaal,

Vandaag was weer een lange dag. We zijn vandaag naar Skansen geweest. Dat is een dierentuin en openluchtmuseum in Stockholm. We hebben hier onder andere elanden, beren, wolven, bizons en apen gezien. Verder hebben we diverse ambachten gezien, die vroeger werden uitgevoerd, zoals bakker en pottenbakker. Er stonden kleine huisjes waar je in kon lopen om dingen te kopen of te bekijken. Helaas waren veel huisjes dicht, dus hebben we hier niet veel van kunnen zien. De foto's laat ik jullie zien als ik terug ben in Nederland.

Nog even over het Vasa museum van gisteren: het schip is niet gezonken in de 20e eeuw. Het schip is gezonken in de 17e eeuw en uit zee gehaald in de 20e eeuw. Oeps, foutje!

Morgen gaan we met de boot over de rivieren van Stockholm. Hier komt nog een blog over! Nu ga ik lekker slapen. Lezen jullie morgen weer mee?

Groetjes juf Aniek

andy nolan

we gaan wel lezen mmar een vraag is leuker
:} :} :} :} :} :}

andy nolan

sorry maar

Dylana

Hoi juf Aniek! Hierbij een Zweeds verhaaltje van wat wij hebben gedaan.
Shantall är därför ur skolan när vi gjorde en ritning för henne, förlitar vi oss helt enkelt språk gjorde stavning etc. Vi fick också vägen för trafik och vi har fungerat bra
(hoppas jag) när du faktiskt komma tillbaka? Detta var en mycket kort historia men det var kul att skriva! Bye lärare Aniek!

Dylana

Ps. Waneer komt weer een vraag?