Juf Aniek in Stockholm!

Dag 5: Stockholm en naar huis.

Hallo allemaal, Leuk om jullie reacties weer te lezen! Heel leuk dat jullie berichten in het Zweeds blijven sturen. Het vertalen via Google translate blijft alleen een beetje moeilijk, dus ik heb niet alles begrepen. Jullie mogen mij alles vertellen als ik donderdag weer op school ben! Vandaag was alweer mijn laatste dag in Stockholm. Vandaag hebben we met een boot over de rivieren van Stockholm gevaren. We hebben een aantal mooie gebouwen van Stockholm gezien, zoals het Royal Palace. Vandaag hadden we geen tijd meer om iets anders te doen, omdat het tijd was om naar huis te gaan. Momenteel zit ik op het vliegveld aan mijn laatste reislog te werken. Om 20.00 uur vertrekt het vliegtuig naar huis. Jullie wilden dat ik nog een vraag stelde, dus ik heb er een bedacht: - Wat is het Royal Palace? Nou, dit was alweer mijn laatste blog. Tot donderdag! Groetjes, juf Aniek

Reacties

Reacties

andy nolan

een wok restaurant

anoniempje

hallo juf aniek met anoniempje het royal palace is een wok restaurant

jamyfranssen

wok restorant/bioskoop?

nolan

bedankt!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!